بزن بارون ببار اروم




 

 بزن بارون ببار اروم به روی پلکای خستم

 

 


 

بزن بارون

 

 


 

تو میدونی هنوزم یاد اون هستم

 

 


 

با این که رفت پژمردم

 

 


 

هزار بار از تبش مردم

 

 


 

ولی باز م دوسش دارم

 

 


 

فکرش تنهام نمی زارم

 

 


 

بزن بارون ببار اروم به روی پلکای خستم

 

 


 

دارم هرشب میام از خونه بیرون 

 

 

 

هوای خونه سنگینه

 

 


 

من از شعری که این روزا نوشتم از تو غمگینه

 

 


 

بازم با گریه خوابم برد

 

 

 

بازم خواب تو را دیدم دوباره

 

 


 

چقدرغمگینم تنهام

 

 

 

 چقدر که باز می خوام بارون بباره

 

 


 

بزن بارون ببار اروم به روی پلکای خستم

 

 


 

بزن بارون

 

 


 

تو میدونی هنوزم یاد اون هستم

 

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: